Subject: Avalike koosolekute korraldamise teatis
From: "Roy Strider" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 01:38:49 +0300

Käesolevaga edastan teatise avalike koosolekute korraldamise 
registreerimiseks.

Põlva valimisliidu VÕIT avalikud koosolekud on mõeldud valijatega 
kohtumiseks, infojagamiseks ja mõtete vahetamiseks. Kasutatakse 
kampaaniatelki mõõtmetega 2 x 2 x 2 meetrit. Pakutakse õunu, porgandeid, 
sooja suppi ja sooje pirukaid. Jagatakse flaiereid ja voldikuid, ajalehte. 
Helivõimendust ei kasutata (väljaarvatud 12.10.25 Põlva kesklinnas toimuval 
avalikul üritusel, mis on juba PPAga eelnevalt kooskõlastatud). Liiklust ei 
häirita, avalik kord on tagatud.

Avalikeks koosolekuteks kasutatava avaliku ruumi valdajatega on vajalikud 
kokkulepped sõlmitud (COOP jt).

Avalike koosolekute asukohad ja toimumisajad:

Avalike koosolekute korraldamise ja avaliku korra eest vastutavad:

Roy Strider
5524138

Rene Kintsiraud
56212188

Kristo Kooskora
5119173

Lugupidamisega

Roy Strider

GSM: +3725524138
Satphone: +8821621018468
E-mail: [email-masked]

Edastatud informatsioon on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole e-kirja 
adressaat, palume Teid viivitamatult minuga ühendust võtta ja e-kiri koos 
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine, kopeerimine, 
levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on rangelt keelatud.

The information transmitted is confidential. If you are not the recipient 
hereof, please contact me immediately and delete this email! Any disclosure, 
copying, distribution or any other use of its content is strictly 
prohibited.